7th District
Met de eendjes, shalala ~ - Pagina 2 PicB2081FEB-20E0-434D-8304-32950F00C0EF
Enter the district!
7th District
Met de eendjes, shalala ~ - Pagina 2 PicB2081FEB-20E0-434D-8304-32950F00C0EF
Enter the district!
7th District
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een mens of wezen en vecht je om te overleven in de net opbouwende wereld.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Met de eendjes, shalala ~

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amaryllis

Amaryllis


Aantal berichten : 114
Ervaring : 27065
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In het hoekje van je kledingkast <3

District 7 dossier
Leeftijd: 22?
Partner: x
level:
Met de eendjes, shalala ~ - Pagina 2 Left_bar_bleue3/6Met de eendjes, shalala ~ - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (3/6)

Met de eendjes, shalala ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de eendjes, shalala ~   Met de eendjes, shalala ~ - Pagina 2 Emptyza sep 25, 2010 8:27 pm

Ze had moeite met de afstand tussen haar lichaam en haar geest. Niet dat hij zo groot was, maar aangezien haar lichaam brande van de koorts was het moeilijker geconcentreerd te blijven op de geest van de Zwemmer en hem niet te verliezen. Haar geest glimlachte zwakjes, als dat mogelijk was, zonder dat het te zien was bij het voelen van de reactie van Zwemmers lichaam. Oke. Deamhain. Je word niet gek, tenminste je hoort geen vreemde stemmen in je hoofd. Hoe de rest van je lichamelijke toestand er onderdoor gaan weet ik niet ging ze koeltjes door. De angst die door zijn lichaam vloeide voelde ze wel zeker. Ik ben Amaryllis, en nee ik ga niet weg aangezien ik nergens heen kan. Wíj kunnen niet weg, net zoals Wolfman ze had gemerkt dat hij er ook bij was gekomen, wat haar verbaasde aangezien ze had verwacht dat hij al een behoorlijk eind ver weg zou zijn. Het enige wat we kunnen doen om hier uit te komen is die gozer vinden. Die spiegels zijn niet te breken als je het mij vraagt. Werelde opgebouwd uit een wil zijn alleen maar kapot te maken door de wil te verpulveren. Maar eerst... word eens rustig en haal mijn lichaam er eens bij het laatste klonk nogal geïrriteerd. Ze had geen flauw idee dat hij leide aan claustrofobie, of iets ergelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met de eendjes, shalala ~
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
7th District :: De wildernis :: Het meer-
Ga naar: